Renaissance splendor : Catherine de' Medici's Valois tapestries : [ Exhibition: Cleveland Museum of Art, November 18, 2018 to January 21, 2019] / Elizabeth Cleland and Marjorie E. Wieseman ; with contributions by Francesca de Luca... [et al.]

Main Author: Cleland, Elizabeth A. H., AuteurCoauthor: Wieseman, Marjorie Elizabeth, AuteurCorporate Author (Secondary): Cleveland Museum of Art, Ohio, Form title: Exposition. Cleveland, Cleveland museum of art. 2018Language:anglais.Publication :Cleveland : the Cleveland museum of art , copyright 2018Description: 1 vol. (94 p.) : ill. en coul. ; 29 x 31 cmISBN: 978-1-935294-69-6.Bibliography: Bibliogr. p. 88-91.Notes bibliogr. Index.Subject - Personal Name: Catherine de Médicis -- 1519-1589 -- reine de France -- Mécénat Subject - Corporate Author: 027439534 -- Catalogues Subject - Family: Valois (maison) -- Dans l'art Subject - Topical Name: Tapisserie de la Renaissance -- Belgique -- Thèmes, motifs | Fêtes -- France -- 16e siècle
Item type Location Call number Status Date due Item holds
Consultable sur demande Réserve 5-1 M 2019 256 (Browse shelf) Available