Tuinen van Paleis Het Loo : traditie en vakmanschap / Karlien Dijkstra, Renske Ek, Willem Zieleman ; fotografie, Hans Clauzing

Secondary Author: Dijkstra, Karlien, Auteur;Ek, Renske C., Auteur;Zieleman, Willem, AuteurLanguage:néerlandais ; of summary, anglais.Publication :Zwolle : Waanders Uitgevers , copyright 2018Description: 1 vol. (136 p.) : ill. ; 29 cmISBN: 978-94-6262-173-2 ; 94-6262-173-X.Bibliography: Bibliogr. p. 134. Notes bibliogr. Index.Subject - Corporate Author: Paleis Het Loo Nationaal Museum -- Apeldoorn, Pays-Bas | Loo Apeldoorn, Netherlands Subject - Family: Orange-Nassau (famille d') Subject - Topical Name: Jardins historiques -- Conservation et restauration -- Apeldoorn (Pays-Bas) | Gardens, Baroque -- Netherlands -- Apeldoorn | Botanical gardens -- Netherlands -- Apeldoorn
Item type Location Call number Status Date due Item holds
Consultable sur demande Réserve 5-1 M 2018 495 (Browse shelf) Available
Browsing Bibliothèque Fondation Custodia Shelves , Shelving location: Réserve 5-1 Close shelf browser

En néerlandais, résumé en anglais

Bibliogr. p. 134. Notes bibliogr. Index