La Abbazia San Gallo / a cura di Werner Vogler ; [traduzione di Michele Camillo Ferrari e Luca D'Ascia]

Translation of: Die Kultur der Abtei Sankt GallenMain Author: Vogler, Werner, 1944-2002, Editeur scientifiqueSecondary Author: Ferrari, Michele Camillo, Traducteur;D'Ascia, Luca, 1964-...., TraducteurLanguage:italien ; of original work, allemand.Publication :Milano : Jaca Book , 1991, cop. 1991Description: 1 vol. (224 p.) : ill. en noir et en coul., jaquette ill. en coul. ; 30 cmISBN: 88-16-60112-4 ; 978-88-16-60112-3.Collection: I Luogi delle grandi stagioniBibliography: Bibliogr. en fin de chapitres. Bibliogr. p. 220. Index.Subject - Corporate Author: Kloster Sankt-Gallen -- Histoire Subject - Topical Name: Arts, Medieval -- Switzerland -- Saint Gall | Christian art and symbolism -- Switzerland -- Gall -- Medieval, 500-1500 Subject - Geographical Name: Saint Gall (Switzerland) -- Buildings, structures, etc
Item type Location Call number Status Notes Date due Item holds
Consultable sur demande Réserve 5-2 G 2017 216 (Browse shelf) Available Fonds Olivier Michel

Traduit de : "Die Kultur der Abtei Sankt Gallen"

Bibliogr. en fin de chapitres. Bibliogr. p. 220. Index